Προμήθεια υλικών συντήρησης δημοτικών και σχολικών κτιρίων – οδών – πλατειών – κοινόχρηστων χώρων

Προβολές: 16

Προμήθεια υλικών συντήρησης δημοτικών και σχολικών κτιρίων – οδών – πλατειών – κοινόχρηστων χώρων

Ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου, με ΑΦΜ 997742450 και Κωδικό ΑΑΗΤ 1007.Ε80708.0001, πρόκειται να προβεί σε σύναψη δημόσιας σύμβασης, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα της παρ. 10 άρθρο 6 του ν. 4412/2016, για την προμήθεια των ειδών της Ομάδας 11 (ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ- ΜΙΚΡΟΫΛΙΚΑ) της ορθής επανάληψης της υπ΄αρίθμ.933/2024 μελέτης με τίτλο: «Προμήθεια υλικών συντήρησης δημοτικών και σχολικών κτιρίων – οδών – πλατειών – κοινόχρηστων χώρων», προϋπολογισμού 15.849,06€ (συμπ/νου Φ.Π.Α 24%), με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής, στο σύνολο των ειδών ανά Ομάδα, με απόφαση Δημάρχου σύμφωνα με:

  1. Τις διατάξεις του Ν.4782/2021 (ΦΕΚ 36/Α΄/09-03-2021).
  2. Τις διατάξεις του Ν. 3852/2010 και ιδίως του άρθρου 58 όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.
  3. Τις διατάξεις του Ν.3861/2010 (ΦΕΚ 112/Α/13-07-2010).
  4. Τις διατάξεις του Ν. 4412/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, και ιδίως της παρ.10 του άρθρου 6 και του άρθρου 118.
  5. Τις διατάξεις του άρθρου 22 του Ν. 4441/2016 (ΦΕΚ 227/Α΄/06-12-2016).
  6. Τις διατάξεις του Π.Δ. 80/2016.
  7. Τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 209 του Ν. 3463/2006, όπως αναδιατυπώθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 22 του Ν. 3536/2007 και αντικαταστάθηκε από το άρθρο 95 του Ν. 4674/20.
  8. Τις διατάξεις της παρ. 9 του άρθρου 209 του Ν. 3463/2006, όπως προστέθηκε με την παρ. 13 του άρθρου 20 του Ν. 3731/2008 και διατηρήθηκε σε ισχύ το δεύτερο εδάφιο σύμφωνα με την περίπτωση 38 της παρ. 1 του άρθρου 377 του Ν. 4412/2016.
  9. Την αρ.76928/9-7-2021 ΚΥΑ (ΦΕΚ 3075/τ.Β΄/13-7-2021) «Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων λειτουργίας και διαχείρισης του Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ)».
  10. Τις διατάξεις του άρθρου 107 του Ν. 4497/2017 (Φ.Ε.Κ. 171/13-11-2017).
  11. Τις διατάξεις του άρθρου 203 του Ν. 4555/2018.
  12. Τις διατάξεις του Ν. 4605/2019 (ΦΕΚ 52/Α΄/01-04-2019) και ιδίως του άρθρου 43.
  13. Τις διατάξεις του Ν. 4608/2019 (ΦΕΚ 66/Α΄/25-04-2019) και ιδίως του άρθρου 33.
  14. Τις διατάξεις του Ν. 4609/2019 (ΦΕΚ 67/Α΄/03-05-2019) και ιδίως του άρθρου 56.
  15. Τις διατάξεις του άρθρου 42 του ν.5027/23 (ΦΕΚ 48/02.03.2023 τεύχος Α’).
  16. Την Κατευθυντήρια Οδηγία 25 της ΕΑΑΔΗΣΥ με αριθ.πρωτ.4577/28-08-2020 (ΑΔΑ:ΩΔΣΙΟΞΤΒ-92Ω) «Ζητήματα υπολογισμού της εκτιμώμενης αξίας σύμβασης σε περίπτωση υποδιαίρεσής της σε τμήματα. Εφαρμογή της παρέκκλισης του άρθρου 6 παρ. 10 ν. 4412/2016».
  17. Το υπ’αριθμ.πρωτ.5868/7-06-2024 (ΑΔΑ: ΡΝΑ1ΟΞΤΒ-ΗΩ0) έγγραφο της Δ/νσης Μελετών και Γνωμοδοτήσεων της Γενικής Δ/νσης της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων με τίτλο «Αποκλεισμός νομικών προσώπων και οντοτήτων από τις δημόσιες συμβάσεις και συμβάσεις παραχώρησης»,
  18. Την ορθή επανάληψη της υπ’ αριθ. 933/2024 μελέτης που συντάχθηκε από το Τμήμα Μελετών Προμηθειών και Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Χρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων.
  19. Την υπ’ αριθ. 307/2024 (ΑΔΑ:6Σ4ΩΩΛΒ-ΨΑΡ) απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής του Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου περί συγκρότησης Επιτροπής διενέργειας-αξιολόγησης της προμήθειας «Προμήθεια υλικών συντήρησης δημοτικών & σχολικών κτιρίων-οδών-πλατειών-κοινόχρηστων χώρων (Α.Μ. 933/24), προϋπολογισμού 504.222,94 ευρώ.
  20. Την υπ’ αριθ. 470/2024 (ΑΔΑ:ΡΦΒ0ΩΛΒ-Ι18) απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής του Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου περί αντικατάστασης μέλους της αριθ.307/2024 απόφασης συγκρότησης Επιτροπής διενέργειας-αξιολόγησης της προμήθειας υλικών συντήρησης δημοτικών & σχολικών κτιρίων-οδών-πλατειών-κοινόχρηστων χώρων (Α.Μ. 933/24), προϋπολογισμού 504.222,94 ευρώ.
  21. Την υπ’ αριθ. 253/2024 (ΑΔΑ:ΨΡΥΗΩΛΒ-ΩΔΔ), απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου περί συγκρότησης Επιτροπής Παρακολούθησης και Παραλαβής της προμήθειας «Προμήθεια υλικών συντήρησης δημοτικών & σχολικών κτιρίων- οδών-πλατειών- κοινόχρηστων χώρων» (Α.Μ.933/2024), προϋπολογισμός 504.222,94 ευρώ.
  22. Την ορθή επανάληψη του αρ.πρωτ.52123/13-11-2024 (ΑΔΑΜ:24REQ015767239 2024-11-13) Πρωτογενούς Αιτήματος Δαπάνης του Τμήματος Μελετών Προμηθειών και Υπηρεσιών της Δ/νσης Προγραμματισμού, Πληροφορικής & Χρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων για την 933/2024 μελέτη, προϋπολογισμού 504.222,94 ευρώ (με ΦΠΑ 24%).
  23. To υπ’ αριθ. πρωτ:52559/15-11-2024 τεκμηριωμένο αίτημα Διατάκτη για την 933/2024 μελέτη.
  24. Την υπ’αριθμ.38/2024 με αρ.πρωτ.55342/4-12-2024 (ΑΔΑ:Ψ02ΛΩΛΒ-19Γ, ΑΔΑΜ:24REQ015901335 2024-12-04) Απόφαση Δημάρχου Έγκρισης Δαπάνης και Ανάληψης Πολυετούς Υποχρέωσης.
  25. Την με αριθ. Πρωτ.55351/4-12-2024 (ΑΔΑ:6ΛΛΖΩΛΒ-ΙΦΜ, ΑΔΑΜ:24REQ015901538 2024-12-04) απόφαση έγκρισης και διάθεσης πίστωσης που αφορά τη δέσμευση ποσού € 82.391,43 σε βάρος του ΚΑΕ 30.6661.01 και καταχωρήθηκε στο βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής της Οικονομικής Υπηρεσίας με α/α 899.
  26. Την με αριθμό Πρωτ.4724/3-2-2025 (ΑΔΑ:6Ζ3ΠΩΛΒ-8Ν3) απόφαση έγκρισης και διάθεσης πίστωσης που αφορά τη δέσμευση ποσού € 504.222,94 σε βάρος του ΚΑΕ 30.6661.01 και καταχωρήθηκε στο βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής της Οικονομικής Υπηρεσίας με α/α 221.
  27. Την υπ’αριθμ.351/2025 με αρ.πρωτ.17468/15-04-2025 απόφαση Δημάρχου περί έγκρισης διενέργειας και τεχνικών προδιαγραφών της τεχνικής έκθεσης με τίτλο: «Προμήθεια υλικών συντήρησης δημοτικών και σχολικών κτιρίων – οδών – πλατειών -κοινόχρηστων χώρων» (ορθή επανάληψη της αρ. μελέτης 933/2024), με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα της παρ. 10 άρθρο 6 του ν. 4412/2016 και συγκεκριμένα για τις ομάδες 7η και 11η συνολικού προϋπολογισμού 24.103,12 ευρώ (συμπ/νου Φ.Π.Α 24%).
  28. Την υπ’ αριθμόν 460/2025 (ΑΔΑ:ΨΔ3ΡΩΛΒ-ΔΛΙ, ΑΔΑΜ:25ΑWRD016923450 2025-05-30) με αρ.πρωτ.24528/29-05-2025 Απόφαση του Δημάρχου Κορδελιού-Εύοσμου περί απευθείας ανάθεση της προμήθειας των ειδών της Ομάδας 7 (ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΠΛΩΝ & ΥΛΙΚΑ ΜΟΝΤΑΖ) της ορθής επανάληψης της υπ’αριθμ.933/2024 μελέτης με τίτλο: «Προμήθεια υλικών συντήρησης δημοτικών και σχολικών κτιρίων-οδών-πλατειών-κοινόχρηστων χώρων και ματαίωση και επανάληψη με τους ίδιους όρους και προδιαγραφές της διαδικασίας της απευθείας ανάθεσης για την προμήθεια των ειδών της Ομάδας 11 (ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ- ΜΙΚΡΟΫΛΙΚΑ)» της ορθής επανάληψης της υπ’αριθμ.933/2024 μελέτης με τίτλο: «Προμήθεια υλικών συντήρησης δημοτικών και σχολικών κτιρίων- οδών- πλατειών- κοινόχρηστων χώρων» λόγω απόρριψης της προσφοράς και το αποδεικτικό ηλεκτρονικής ενημέρωσης.
  29. Τον προϋπολογισμό του έτους 2025 και τον Κωδικό ηλεκτρονικής τιμολόγησης : 1007.Ε80708.0001.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

ΟΜΑΔΑ 11η – ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ ΜΙΚΡΟΫΛΙΚΑ
Α/ΑΕΙΔΟΣCPVΜΟΝ. ΜΕΤΡ.ΠΟΣΟΤΗΤΑΤΙΜΗ ΜΟΝ. (€)ΔΑΠΑΝΗ (€)
1ΠΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΟΝΙΑΜΑΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ASOLIT (ΣΥΣΚ. 5kgr)44111000-1ΤΕΜ3013,00390,00
2ΔΟΜΙΚΟ ΠΛΕΓΜΑ ΤΥΠΟΥ Τ13144111000-1ΤΕΜ20020,004.000,00
3ΠΛΕΓΜΑ ΟΔΟΣΗΜΑΝΣΗΣ (ΤΙΜΗ ΡΟΛΟΥ ΜΗΚΟΥΣ 50m)44111000-1ΤΕΜ1522,00330,00
4ΛΑΣΤΙΧΟ ΝΕΡΟΥ 25μ. ATS 1/2″44512000-2ΤΕΜ525,00125,00
5ΦΤΥΑΡΙ ΧΙΟΝΙΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 1,50m ΚΑΙ ΠΛΑΤΟΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 55cm44512000-2ΤΕΜ511,5057,50
6ΦΤΥΑΡΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΙΣΙΟ ΜΗΚΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 102cm44512000-2ΤΕΜ108,0080,00
7ΦΡΑΓΚΟΦΤΥΑΡΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 34Χ50cm44512000-2ΤΕΜ107,0070,00
8ΣΚΕΠΑΡΝΙ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΜΕ ΣΤΥΛΙΑΡΙ, 600gr44512000-2ΤΕΜ106,0060,00
9ΣΚΟΥΠΕΣ ΔΡΟΜΟΥ ΒΑΡΕΩΣ ΤΥΠΟΥ ΜΕ ΚΟΝΤΑΡΙ ΜΗΚΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 1,55m ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΙ Π45cmΧΒ7cm44512000-2ΤΕΜ2028,00560,00
10ΞΥΛΙΝΟ ΣΤΥΛΙΑΡΙ ΓΙΑ ΚΑΣΜΑ 1,20mX40mm44512000-2ΤΕΜ155,0075,00
11ΞΥΛΙΝΟ ΣΤΥΛΙΑΡΙ ΦΤΥΑΡΙΟΥ 1,20mX40mm44512000-2ΤΕΜ154,0060,00
12ΞΥΛΙΝΟ ΣΤΥΛΙΑΡΙ ΓΙΑ ΣΚΕΠΑΡΝΙ ΜΗΚΟΥΣ 40cm44512000-2ΤΕΜ152,0030,00
13ΚΑΛΕΜΙ ΜΕ ΛΑΒΗ 250mm44512000-2ΤΕΜ84,5036,00
14ΒΕΛΟΝΙ ΜΕ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΛΑΒΗ 254mm44512000-2ΤΕΜ88,0064,00
15ΣΚΥΛΕΣ ΕΞΑΓΩΝΕΣ 18mm, ΜΗΚΟΥΣ 60cm44512000-2ΤΕΜ513,5067,50
16ΜΥΣΤΡΙ ΣΟΒΑΤΖΗΔΩΝ ΛΟΞΟ ΜΗΚΟΥΣ 200mm44512000-2ΤΕΜ108,0080,00
17ΤΟΞΟΠΡΙΟΝΟ ΜΗΚΟΥΣ 45cm44512000-2ΤΕΜ56,5032,50
18ΤΟΞΟΠΡΙΟΝΟ 75cm44512000-2ΤΕΜ57,0035,00
19ΛΑΜΕΣ ΤΟΞΟΠΡΙΟΝΟΥ 45cm44512000-2ΤΕΜ102,0020,00
20ΛΑΜΕΣ ΤΟΞΟΠΡΙΟΝΟΥ 75cm44512000-2ΤΕΜ103,0030,00
21ΑΛΦΑΔΟΛΑΣΤΙΧΟ Φ6 (1/4”) 20m44512000-2ΤΕΜ416,0064,00
22ΔΙΣΚΟΣ ΚΟΠΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ- ΠΕΤΡΑΣ 230mm44512000-2ΤΕΜ503,00150,00
23ΔΙΣΚΟΣ ΚΟΠΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ 125mm44512000-2ΤΕΜ509,00450,00
24ΤΡΙΒΙΔΙ ΣΟΒΑ 265Χ165Χ30mm44512000-2ΤΕΜ89,0072,00
25ΨΑΛΙΔΙ ΜΠΕΤΟΥ- ΣΙΔΗΡΟΥ 450mm44512000-2ΤΕΜ1016,00160,00
26ΨΑΛΙΔΙ ΜΠΕΤΟΥ- ΣΙΔΗΡΟΥ 600mm44512000-2ΤΕΜ1022,00220,00
27ΜΟΛΥΒΙΑ ΜΑΡΑΓΚΩΝ- ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΜΕ ΞΥΣΤΡΑ (ΣΕΤ 12 ΤΕΜ)44512000-2ΤΕΜ209,50190,00
28ΣΕΤ ΚΑΤΣΑΒΙΔΙΑ (ΣΕΤ 42 ΤΕΜ)44512000-2ΤΕΜ1030,00300,00
29ΣΥΡΜΑ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗΣ ΜΑΥΡΟ (ΚΟΥΛΟΥΡΑ 2kgr)44512000-2ΤΕΜ1206,00720,00
30ΤΑΙΝΙΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ 20m44512000-2ΤΕΜ48,0032,00
31ΤΑΙΝΙΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ 50m44512000-2ΤΕΜ513,0065,00
32ΜΕΤΡΟ ΞΥΛΙΝΟ ΣΠΑΣΤΟ 1m44512000-2ΤΕΜ203,0060,00
33ΣΚΑΦΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ 30lt44512000-2ΤΕΜ615,0090,00
34ΚΑΡΟΤΣΙ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 90lt44512000-2ΤΕΜ1080,00800,00
35ΡΟΔΑ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟΥ ΚΑΡΟΤΣΙΟΥ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗ44512000-2ΤΕΜ2023,00460,00
36ΜΠΑΛΑΝΤΕΖΑ ΚΑΡΟΥΛΙ 4 ΘΕΣΕΩΝ ΜΕ ΚΑΛΩΔΙΟ 50m ΔΙΑΤΟΜΗΣ 3Χ1,5mm244512000-2ΤΕΜ1060,00600,00
37ΣΚΑΛΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ 3Χ6 ΣΚΑΛΙΑ, 3,40m44512000-2ΤΕΜ3115,00345,00
38ΜΑΣΤΑΡΙ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ 250cm44512000-2ΤΕΜ423,0092,00
39ΜΑΣΤΑΡΙ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ 150cm44512000-2ΤΕΜ416,0064,00
40ΝΑΎΛΟΝ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟ ΧΟΝΔΡΟ44512000-2Μ.Μ.4003,501.400,00
41ΡΑΜΜΑ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟ 30m44512000-2ΤΕΜ501,5075,00
42ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΚΟΠΙΔΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ 18mm44512000-2ΤΕΜ154,0060,00
43ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΛΕΠΙΔΕΣ & ΛΑΜΕΣ 18mm (ΣΥΣΚ. ΤΩΝ 10 ΤΕΜ)44512000-2ΤΕΜ501,5075,00
44ΤΑΙΝΙΑ PVC ΜΟΝΩΤΙΚΗ 19Χ0,13mm ΜΑΥΡΗ44512000-2ΤΕΜ101,5015,00
45ΤΑΙΝΙΑ PVC ΜΟΝΩΤΙΚΗ 38Χ0,13mm ΜΑΥΡΗ44512000-2ΤΕΜ102,0020,00
ΟΜΑΔΑ 11η:12.781,50
Φ.Π.Α. 24%:3.067,56
ΣΥΝΟΛΟ 11ης ΟΜΑΔΑΣ:15.849,06

 

Στην τιμή μονάδας των ειδών της προμήθειας, περιλαμβάνεται η μεταφορά και η παράδοσή τους από τον προμηθευτή, με δικά του μεταφορικά μέσα στο χώρο του εργοταξίου.

Οι τιμές του παρόντος αναφέρονται σε μονάδες ολοκληρωμένης εργασίας. Θεωρούνται πλήρεις από κάθε άποψη, ισχύουν για όλες τις εργασίες και περιλαμβάνουν όλες τις απαιτούμενες δαπάνες για την πλήρη και σωστή εκτέλεση φόρτωσης και μεταφοράς με ιδία μέσα του αναδόχου, των προς προμήθεια υλικών.

Τα προς προμήθεια είδη της Ομάδας 11 (ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ- ΜΙΚΡΟΫΛΙΚΑ) κατατάσσονται στους ακόλουθους κωδικούς του Κοινού Λεξιλογίου δημοσίων συμβάσεων (CPV): 44111000-1 (Οικοδομικά υλικά) και 44512000-2 (Διάφορα εργαλεία χειρός).

Η δαπάνη που προκαλείται από τη συγκεκριμένη ανάθεση θα αντιμετωπισθεί με πίστωση που θα προέρχεται από 70% Ανταποδοτικό ειδικό τέλος συντήρησης σχολείων Ν.1892/90 και 30% Δημοτικός φόρος Ν.1080/80 και θα βαρύνει τον Κ.Α. 30.6661.01 του προϋπολογισμού εξόδων του έτους 2025.

Στον προϋπολογισμό εξόδων του τρέχοντος έτους έχει εγγραφεί η σχετική πίστωση και έχει εκδοθεί η σχετική Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης.

Δικαίωμα συμμετοχής στον διαγωνισμό έχουν φυσικά ή νομικά πρόσωπα σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 25 του Ν. 4412/16, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύει.

Καλεί τους ενδιαφερόμενους Οικονομικούς Φορείς να εκδηλώσουν ενδιαφέρον με σχετική οικονομική και τεχνική προσφορά η οποία θα είναι στην ελληνική γλώσσα ή θα συνοδεύεται από επίσημη μετάφραση στην ελληνική γλώσσα και θα είναι σύμφωνη με την ορθή επανάληψη της 933/2024 οικείας μελέτης.

Οι προσφορές και τα περιλαμβανόμενα σε αυτές στοιχεία συντάσσονται στην ελληνική γλώσσα ή συνοδεύονται από επίσημη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα. Στα αλλοδαπά δημόσια έγγραφα και δικαιολογητικά εφαρμόζεται η Συνθήκη της Χάγης της 5ης.10.1961, που κυρώθηκε με τον ν. 1497/1984 (Α’ 188). Τα αλλοδαπά ιδιωτικά έγγραφα συνοδεύονται από μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα, επικυρωμένη είτε από πρόσωπο αρμόδιο κατά τις κείμενες διατάξεις είτε από πρόσωπο κατά νόμο αρμόδιο της χώρας στην οποία έχει συνταχθεί το έγγραφο. Ενημερωτικά και τεχνικά φυλλάδια και άλλα έντυπα, εταιρικά ή μη, με ειδικό τεχνικό περιεχόμενο, δηλαδή έντυπα με αμιγώς τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως αριθμούς, αποδόσεις σε διεθνείς μονάδες, μαθηματικούς τύπους και σχέδια, που είναι δυνατόν να διαβαστούν σε κάθε γλώσσα και δεν είναι απαραίτητη η μετάφρασή τους, μπορούν να υποβάλλονται σε άλλη γλώσσα, χωρίς να συνοδεύονται από μετάφραση στην ελληνική.

Οι προσφορές θα κατατίθενται, ύστερα από την πρωτοκόλλησή τους από το αρμόδιο γραφείο το οποίο βρίσκεται στο ισόγειο του Δημαρχείου, επί της οδού Π. Μελά 24 Τ.Κ. 562 24, στο Τμήμα Προμηθειών και Αποθήκης της Οικονομικής Υπηρεσίας (2ος όροφος– Δημαρχείο) είτε αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς μέχρι και την ημέρα Δευτέρα 16/06/25 και ώρα 14:00 μ.μ..

Οι προσφορές θα υπογράφονται από τους ίδιους τους διαγωνιζόμενους ή τους νόμιμους εκπρόσωπούς τους, θα υποβάλλονται σε φάκελο καλά σφραγισμένο σε δύο αντίγραφα, θα πρέπει να είναι σύμφωνες με τις τεχνικές προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά και όρους της ορθής επανάληψης της οικείας 933/2024 μελέτης και θα ισχύουν για χρονικό διάστημα ενενήντα (90) ημερών από την επόμενη της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών.

Η ανάθεση θα γίνει στο σύνολο των ειδών ανά Ομάδα, με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά βάσει τιμής στο σύνολο των ειδών ανά Ομάδα.

Επίσης δίνεται η δυνατότητα κάνοντας χρήση των διατάξεων του άρθρου 45 του Ν. 4782/21 «Στις διαδικασίες ανάθεσης δημόσιας σύμβασης προμήθειας αγαθών ή παροχής γενικών υπηρεσιών, η αναθέτουσα αρχή, αιτιολογημένα και κατόπιν γνώμης του αρμοδίου γνωμοδοτικού οργάνου, μπορεί να κατακυρώσει τη σύμβαση για ολόκληρη ή μεγαλύτερη ή μικρότερη ποσότητα, αγαθών ή παρεχόμενων υπηρεσιών, από αυτήν που καθορίζεται στα έγγραφα της σύμβασης, εφόσον ο σχετικός όρος έχει περιληφθεί σε αυτά. Με την απόφαση του προηγούμενου εδαφίου, η αναθέτουσα αρχή μπορεί να κατακυρώσει τη σύμβαση για το ογδόντα τοις εκατό (80%) μέχρι και το εκατόν είκοσι τοις εκατό (120%) της ποσότητας αγαθών ή παρεχόμενων υπηρεσιών που αναφέρεται στα έγγραφα της σύμβασης», για την κατακύρωση της σύμβασης για μεγαλύτερη ποσότητα των αγαθών σε ποσοστό 120%.

Η παρούσα πρόσκληση αναρτάται στο ΚΗΜΔΗΣ τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες πριν από την κοινοποίηση της απόφασης ανάθεσης (άρθρο 120 παρ.3α του Ν.4412/2016, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 53 του Ν.4782/2021).

α) ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ- ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Μαζί με την προσφορά τους οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να υποβάλλουν:

  1. Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86(ΦΕΚ Α75/1986) του οικονομικού φορέα/του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 79Α παρ.2 του ν.4412/2016, η οποία να έχει συνταχθεί μετά την κοινοποίηση της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και με την οποία θα δηλώνεται:
  • ότι έλαβαν γνώση όλων των τεχνικών προδιαγραφών και των όρων που αναφέρονται στην ορθή επανάληψη της οικείας 933/2024 μελέτης και όλων των όρων της παρούσας πρόκλησης του Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου και ότι τους αποδέχονται πλήρως και ανεπιφύλακτα,
  • ότι η προσφορά τους ισχύει και τους δεσμεύει για χρονικό διάστημα ενενήντα (90) ημερών από την επομένη της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών,
  • ότι τα προσφερόμενα είδη είναι σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές και τα οριζόμενα της ορθής επανάληψης της οικείας 933/2024 μελέτης και την ισχύουσα νομοθεσία.
  1. Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86(ΦΕΚ Α75/1986) του οικονομικού φορέα/του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 79Α παρ.2 του ν.4412/2016, η οποία να έχει συνταχθεί μετά την κοινοποίηση της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και με την οποία θα δηλώνεται:
  • ότι δεν υφίστανται νομικοί περιορισμοί λειτουργίας της επιχείρησής τους και δεν έχουν αποκλεισθεί από διαγωνισμούς του Δημοσίου ή των ΟΤΑ,
  • ότι δεν έχει επιβληθεί σε βάρος τους κύρωση του οριζόντιου αποκλεισμού, σύμφωνα τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας (άρθρο 74 παρ.4 Ν.4412/2016, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 23 του Ν.4782/2021),
  • ότι δεν έχει εκδοθεί δικαστική ή διοικητική απόφαση με τελεσίδικη και δεσμευτική ισχύ για την αθέτηση των υποχρεώσεών τους, όσον αφορά στην καταβολή φόρων ή εισφορών κοινωνικής ασφάλισης.
  • ότι ο οικονομικός φορέας ως νομικό πρόσωπο ή οντότητα, που έχει την εγκατάσταση του στην Ελλάδα, δεν εμπίπτει σε καμία από τις περιπτώσεις των αδικημάτων δωροδοκίας που αναφέρονται στο άρθρο 73 παρ. 1 του ν.4412/2016, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
  1. Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 (ΦΕΚ Α75/1986) του οικονομικού φορέα/του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 79Α παρ.2 του ν.4412/2016, η οποία να έχει συνταχθεί μετά την κοινοποίηση της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και με την οποία θα δηλώνει ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της παρ. 1 του άρθρου 73 του Ν. 4412/2016, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, στο πρόσωπό του ή για τον διευθύνοντα σύμβουλο και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου ή τους διαχειριστές ή /και τα λοιπά πρόσωπα, ανάλογα με τη μορφή του νομικού προσώπου σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 73 του Ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.

Η υποχρέωση αποκλεισμού οικονομικού φορέα εφαρμόζεται επίσης όταν το πρόσωπο εις βάρος του οποίου εκδόθηκε αμετάκλητη καταδικαστική απόφαση είναι μέλος του διοικητικού, διευθυντικού ή εποπτικού οργάνου του εν λόγω οικονομικού φορέα ή έχει εξουσία εκπροσώπησης, λήψης αποφάσεων ή ελέγχου σε αυτό.

Η υποχρέωση του προηγούμενου εδαφίου αφορά: α) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές, ή β) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον διευθύνοντα σύμβουλο, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, καθώς και τα πρόσωπα στα οποία με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ανατεθεί το σύνολο της διαχείρισης και εκπροσώπησης της εταιρείας, ή
γ) στις περιπτώσεις των συνεταιρισμών, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, ή
δ) στις υπόλοιπες περιπτώσεις νομικών προσώπων, τον κατά περίπτωση νόμιμο εκπρόσωπο. (άρθρο 80 παρ. 9 του Ν.4412/2016 και άρθρο 73 παρ.1 του Ν.4412/2016 όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν).

  1. Φορολογική ενημερότητα (άρθρο 73 Ν. 4412/2016) εν ισχύ κατά τον χρόνο υποβολής τους.

Φορολογική Ενημερότητα για κάθε χρήση ή για συμμετοχή σε διαγωνισμό (όχι για είσπραξη).

  1. Ασφαλιστική ενημερότητα για συμμετοχή σε διαγωνισμό (άρθρο 73 Ν. 4412/2016) (όχι για είσπραξη) εν ισχύ κατά τον χρόνο υποβολής τους.
  • Αν ο οικονομικός φορέας είναι Έλληνας πολίτης ή έχει την εγκατάσταση του στην Ελλάδα, οι υποχρεώσεις του που αφορούν τις εισφορές κοινωνικής ασφάλισης καλύπτουν τόσο την κύρια όσο και την επικουρική ασφάλιση.
  1. Νομιμοποιητικά έγγραφα ισχύουσας εκπροσώπησης, τα οποία γίνονται αποδεκτά εφόσον έχουν εκδοθεί έως τριάντα (30) εργάσιμες ημέρες πριν από την υποβολή τους (αφορά Νομικά πρόσωπα).
  2. Υπογεγραμμένη Επισυναπτόμενη Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων.
  3. Τεχνική προσφορά, με πλήρη τεχνική περιγραφή των ειδών, κατάλληλα υπογεγραμμένη από τον διαγωνιζόμενο (πρωτότυπη σφραγίδα και υπογραφή του νόμιμου εκπροσώπου). Η Τεχνική προσφορά θα συνοδεύεται από:

Α) Για όλα τα προσφερόμενα είδη:

α) Υπεύθυνη δήλωση στην οποία θα δηλώνεται η χώρα παραγωγής του προσφερόμενου προϊόντος και η επιχειρηματική μονάδα στην οποία παράγεται, καθώς και ο τόπος εγκατάστασής της.

β) Ο προσφέρων θα πρέπει να προσκομίσει πιστοποιητικό “Σύστημα ISO 9001:2015 – Πρότυπο Διαχείρισης Ποιότητος” ή ανώτερο ή ισοδύναμο για την κατασκευάστρια εταιρεία των προϊόντων.

γ) Η προμήθεια εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 11 του Ν.4819/2021 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, περί υποχρέωσης εγγραφής στο Ε.ΜΠΑ για συσκευασία.

Ο προσφέρων θα πρέπει να προσκομίσει το Ε.Μ.ΠΑ. της εταιρείας του για συσκευασία.

Στην περίπτωση που δηλώνει διακινητής προϊόντων και δεν έχει υποχρέωση εγγραφής στο μητρώο, θα πρέπει να προσκομίσει Υ/Δ ότι όλοι οι προμηθευτές του που θεωρούνται με το νόμο υπόχρεοι παραγωγοί, είναι εγγεγραμμένοι στο Ε.Μ.Π.Α για συσκευασία, καθώς και τον αριθμό μητρώου τους.

  1. Για την απόδειξη καταλληλότητας για την άσκηση επαγγελματικής δραστηριότητας προσκομίζουν πιστοποιητικό/βεβαίωση του οικείου επαγγελματικού ή εμπορικού μητρώου του κράτους εγκατάστασης. Οι οικονομικοί φορείς που είναι εγκατεστημένοι σε κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης προσκομίζουν πιστοποιητικό/βεβαίωση του αντίστοιχου επαγγελματικού ή εμπορικού μητρώου του Παραρτήματος XI του Προσαρτήματος Α΄ του ν. 4412/2016, με το οποίο πιστοποιείται αφενός η εγγραφή τους σε αυτό και αφετέρου το ειδικό επάγγελμά τους. Στην περίπτωση που χώρα δεν τηρεί τέτοιο μητρώο, το έγγραφο ή το πιστοποιητικό μπορεί να αντικαθίσταται από ένορκη βεβαίωση ή, στα κράτη – μέλη ή στις χώρες όπου δεν προβλέπεται ένορκη βεβαίωση, από υπεύθυνη δήλωση του ενδιαφερομένου ενώπιον αρμόδιας δικαστικής ή διοικητικής αρχής, συμβολαιογράφου ή αρμόδιου επαγγελματικού ή εμπορικού οργανισμού της χώρας καταγωγής ή της χώρας όπου είναι εγκατεστημένος ο οικονομικός φορέας ότι δεν τηρείται τέτοιο μητρώο και ότι ασκεί τη δραστηριότητα που απαιτείται για την εκτέλεση του αντικειμένου της υπό ανάθεση σύμβασης.

 

Οι εγκατεστημένοι στην Ελλάδα οικονομικοί φορείς προσκομίζουν βεβαίωση εγγραφής στο Βιοτεχνικό ή Εμπορικό ή Βιομηχανικό Επιμελητήριο ή πιστοποιητικό που εκδίδεται από την οικεία υπηρεσία του Γ.Ε.Μ.Η. των ως άνω Επιμελητηρίων.

Επισημαίνεται ότι, τα δικαιολογητικά που αφορούν στην απόδειξη καταλληλότητας για την άσκηση επαγγελματικής δραστηριότητας γίνονται αποδεκτά, εφόσον έχουν εκδοθεί έως τριάντα (30) εργάσιμες ημέρες πριν από την υποβολή τους, εκτός εάν, σύμφωνα με τις ειδικότερες διατάξεις αυτών, φέρουν συγκεκριμένο χρόνο ισχύος

Η υποβολή των ανωτέρω πιστοποιητικών και όσον άλλων απαιτούνται σύμφωνα με τις αναλυτικές προδιαγραφές της ορθής επανάληψης της 933/2024 μελέτης να γίνει στην ελληνική γλώσσα υποχρεωτικά, επί ποινή απορρίψεως της προσφοράς, εάν δε έχουν συνταχθεί σε άλλη γλώσσα, θα πρέπει να κατατεθούν σε επίσημη μετάφραση τους στην ελληνική γλώσσα.

 

β) ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

  1. Οικονομική προσφορά (Έντυπο Προσφοράς).

Οι προσφορές και αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται μέσα σε σφραγισμένο φάκελο με όλα τα παραπάνω εις διπλούν, στον οποίο πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς:

α) η λέξη Προσφορά ή Αίτηση συμμετοχής,

β) η επωνυμία της αναθέτουσας αρχής,

γ) ο Αριθμός μελέτης και ο τίτλος της σύμβασης,

δ)) η καταληκτική ημερομηνία (ημερομηνία λήξης προθεσμίας υποβολής προσφορών ή αιτήσεων συμμετοχής),

ε) τα στοιχεία του οικονομικού φορέα. (άρθρο 92, παρ. 1 Ν.4412/2016)

Οι οικονομικοί φορείς υποβάλλουν με την προσφορά τους, μέσα στον κυρίως φάκελο, τα ακόλουθα:

α) ) Ξεχωριστό σφραγισμένο φάκελο, με την ένδειξη «Δικαιολογητικά Συμμετοχής-Τεχνική Προσφορά» .

β) Ξεχωριστό σφραγισμένο φάκελο, με την ένδειξη «Οικονομική Προσφορά» (περιέχει τα οικονομικά στοιχεία της προσφοράς, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 95 Ν. 4412/2016, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει).

Στις περιπτώσεις που με την αίτηση συμμετοχής ή την προσφορά υποβάλλονται ιδιωτικά έγγραφα, αυτά γίνονται αποδεκτά είτε σύμφωνα με όσα προβλέπονται στον ν. 2690/1999 (Α’ 45) και στον ν.4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει είτε και σε απλή φωτοτυπία, εφόσον συνυποβάλλεται υπεύθυνη δήλωση, στην οποία βεβαιώνεται η ακρίβειά τους και η οποία φέρει υπογραφή μετά την έναρξη διαδικασίας σύναψης σύμβασης. Ως χρόνος έναρξης της διαδικασίας απευθείας ανάθεσης νοείται η ημερομηνία αποστολής προς τους οικονομικούς φoρείς της πρώτης πρόσκλησης υποβολής προσφοράς.

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ- ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ – ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥ

  1. Η χρονική διάρκεια της σύμβασης ορίζεται σε τέσσερις (4) μήνες από την ημερομηνία καταχώρισής της σύμβασης στο ΚΗΜΔΗΣ.
  2. Τα προσφερόμενα είδη θα είναι σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές και όρους και τα οριζόμενα της ορθής επανάληψης της οικείας 933/2024 μελέτης και την ισχύουσα νομοθεσία.
  3. Ο ανάδοχος θα έχει την υποχρέωση παροχής των ειδών της ορθής επανάληψης της οικείας 933/2024 μελέτης.
  4. Στην τιμή μονάδας των ειδών της προμήθειας, περιλαμβάνεται η μεταφορά και η παράδοσή τους από τον προμηθευτή, με δικά του μεταφορικά μέσα στο χώρο του εργοταξίου.
  5. Οι τιμές του παρόντος αναφέρονται σε μονάδες ολοκληρωμένης εργασίας. Θεωρούνται πλήρεις από κάθε άποψη, ισχύουν για όλες τις εργασίες και περιλαμβάνουν όλες τις απαιτούμενες δαπάνες για την πλήρη και σωστή εκτέλεση φόρτωσης και μεταφοράς με ιδία μέσα του αναδόχου, των προς προμήθεια υλικών.
  6. Η διάρκεια υλοποίησης της σύμβασης ορίζεται σε τέσσερις (4) μήνες από την καταχώρηση της σύμβασης στο ΚΗΜΔΗΣ.
  7. Όλα τα υλικά θα παραδοθούν τμηματικά από τους προμηθευτές στο χώρο του εργοταξίου του Δήμου ανάλογα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας και πάντα μέσα στο χρονικό διάστημα ισχύος της Σύμβασης. Πριν από κάθε παράδοση, θα προηγείται η παραγγελία από τη Δ/νση Συντηρήσεων Τεχνικών Έργων των αντίστοιχων υλικών και ποσοτήτων.
  8. Κατά την εκτέλεση της σύμβασης ο ανάδοχος τηρεί τις υποχρεώσεις στους τομείς του περιβαλλοντικού, κοινωνικοασφαλιστικού και εργατικού δικαίου, που έχουν θεσπισθεί με το δίκαιο της Ένωσης, το εθνικό δίκαιο, συλλογικές συμβάσεις ή διεθνείς διατάξεις περιβαλλοντικού, κοινωνικοασφαλιστικού και εργατικού δικαίου, οι οποίες απαριθμούνται στο Παράρτημα X του Προσαρτήματος Α΄ του ν.4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
  9. Ο ανάδοχος της προμήθειας υποχρεούται κατά την υπογραφή της σύμβασης και καθ’ όλη τη διάρκεια εκτέλεσης να τηρεί τις υποχρεώσεις του άρθρου 11 του Ν. 4819/2021, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, για τη συσκευασία. Η τήρηση των υποχρεώσεων ελέγχεται από την αναθέτουσα αρχή μέσω του αρχείου δημοσιοποίησης εγγεγραμμένων παραγωγών στο Εθνικό Μητρώο Παραγωγών (ΕΜΠΑ) που τηρείται στην ηλεκτρονική σελίδα του Ε.Ο.ΑΝ. εντός της προθεσμίας της παραγράφου 4 του άρθρου 105 του Ν. 4412/2016 και αποτελεί προϋπόθεση για την υπογραφή του συμφωνητικού, στο οποίο γίνεται υποχρεωτικά μνεία του αριθμού ΕΜΠΑ των υπόχρεων παραγωγών. Η μη τήρηση των υποχρεώσεων της παρούσας παραγράφου έχει τις συνέπειες της παραγράφου 7 του άρθρου 105 του Ν. 4412/2016.
  10. Ο χρόνος, τόπος και τρόπος παράδοσης θα γίνει σύμφωνα με την ορθή επανάληψη της υπ’ αριθ.933/2024 μελέτης και όπως ακριβώς περιγράφεται σ’ αυτήν, καθώς και σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Η παραλαβή του συμβατικού αντικειμένου θα γίνει από την επιτροπή παρακολούθησης και παραλαβής που συγκροτήθηκε με την υπ’ αριθ. 253/2024 (ΑΔΑ:ΨΡΥΗΩΛΒ-ΩΔΔ), απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου περί συγκρότησης Επιτροπής Παρακολούθησης και Παραλαβής της προμήθειας «Προμήθεια υλικών συντήρησης δημοτικών & σχολικών κτιρίων- οδών-πλατειών- κοινόχρηστων χώρων» (Α.Μ.933/2024), προϋπολογισμός 504.222,94 ευρώ.

  1. Η πληρωμή του συμβατικού ποσού θα γίνει με την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής, μετά την οριστική παραλαβή των ειδών, την υποβολή από τον ανάδοχο ισόποσων τιμολογίων και την προσκόμιση των νομίμων παραστατικών και δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 200 του ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει και τη σχετική νομοθεσία, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που τυχόν ήθελε ζητηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο και την πληρωμή.
  2. Ο ανάδοχος υποχρεούται για την έκδοση ηλεκτρονικού τιμολογίου, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4601/2019, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει και την ΚΥΑ 52445/04-04-2023 (ΦΕΚ 2385/12.04.2023 τεύχος Β’).
  3. Ο ανάδοχος, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, βαρύνεται με όλους τους φόρους, τέλη, κρατήσεις ως και κάθε άλλη επιβάρυνση, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, εκτός του Φ.Π.Α..
  4. Οι τυχόν διαφωνίες που προκύπτουν κατά την εκτέλεση της σύμβασης, επιλύονται κατά τις διατάξεις του Ν. 4412/16 (ΦΕΚ 147/08.08.16 τεύχος Α’), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
  5. Στη σύμβαση που θα συναφθεί θα αναφερθούν ειδικότεροι όροι για την ορθή, απρόσκοπτη και σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές εκτέλεση των προς ανάθεση προμηθειών.

 

Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης στο πλήρες κείμενο της ορθής επανάληψης της υπ’αριθμ. 933/2024 μελέτης, στην Υπογεγραμμένη Επισυναπτόμενη Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων (Δικαιολογητικό Νο 7) και στο ΕΝΤΥΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ σε ηλεκτρονική μορφή στον επίσημο διαδικτυακό τόπο του Δήμου www.kordelio-evosmos.gr.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε για θέματα της διαδικασίας στο Τμήμα Προμηθειών και Αποθήκης του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου (Τηλ. 2313-302155,169,151,184) κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, ενώ για θέματα που αφορούν τις τεχνικές προδιαγραφές μπορείτε να καλέσετε, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, στο Τμήμα Μελετών Προμηθειών και Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Χρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων στο τηλέφωνο 2310558803,213.

Έγγραφα

Copyright © 2025 Δήμος Κορδελιού Ευόσμου

Σύμφωνα με το άρθρο 266 του N. 5037/2023 (ΦΕΚ 78/28.03.2023 τεύχος Α΄) που αντικαθιστά την υποπερίπτωση 26 περ. β παρ. Ι άρθρου 75 Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων:
«26. Η μέριμνα για την εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών, από την 1η έως την 30ή Απριλίου εκάστου έτους, καθώς και της υποχρέωσης συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μαΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της, επί οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, επί εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας εκατό μέτρων (100 μ.), από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και επί εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα. Η ως άνω μέριμνα, περιλαμβάνει ιδίως την ενημέρωση των υπόχρεων από τον οικείο δήμο, έως την 31η Μαρτίου εκάστου έτους, με κάθε πρόσφορο μέσο για το περιεχόμενο της υποχρέωσης καθαρισμού, την εξέταση σχετικών καταγγελιών, την αυτεπάγγελτη αυτοψία και την επιβολή προστίμου κατά την παρούσα.
Ο οικείος δήμος, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, μεριμνά για τη διενέργεια αυτοψίας. Αν οι υπόχρεοι προς καθαρισμό δεν συμμορφωθούν, ο δήμος επιβάλλει πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ. Κατά του προστίμου ο ενδιαφερόμενος δύναται να υποβάλει ένσταση στον δήμο εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών. Εάν αυτή δεν γίνει αποδεκτή, εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερών ο δήμος προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα, βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους του πρώτου εδαφίου και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρ- μόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς, και βάσει αυτής, προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των ως άνω χώρων για την άρση του κινδύνου. Αν δεν βρεθούν τα στοιχεία των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων εδαφίων, εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου. Σε επείγουσες περιπτώσεις άμεσου και ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς, ο οποίος διαπιστώνεται με σχετικό έγγραφο της οικείας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση της διαδικασίας των προηγούμενων εδαφίων, ο επείγων αυτεπάγγελτος καθαρισμός για την άμεση άρση του κινδύνου. Σε κάθε περίπτωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού, καταλογίζεται εξ ολοκλήρου στους υπόχρεους, από τον οικείο δήμο, η δαπάνη καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
Ειδικότερα θέματα σχετικά με τη διαδικασία εφαρμογής των ανωτέρω και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με πυροσβεστική διάταξη σύμφωνα με το άρθρο 167 του ν. 4662/2020 (Α’ 27). Με την παρούσα δεν θίγεται το από 13/22.4.1929 π.δ. (Α’ 153).»

Σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 20/2023 πυροσβεστική διάταξη (ΦΕΚ 2549Β/2023) :

«Άρθρο 1
Πεδίο Εφαρμογής
1. Με τις διατάξεις της παρούσας εξειδικεύονται τα οριζόμενα στην υποπερ. 26 της περ. β’ της παρ. Ι του άρθρου 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 266 του ν. 5037/2023 (Α’ 78), αναφορικά με τη μέριμνα των Δήμων σχετικά με την εκπλήρωση της υποχρέωσης των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών(α) οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων, (β) οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται σε περιοχές εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, (γ) εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας 100 μ. από τα όρια των περ. "(α)" και "(β)" του παρόντος άρθρου και (δ) εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα, να προβαίνουν σε καθαρισμό των ανωτέρω χώρων κατά το χρονικό διάστημα από την 1η μέχρι την 30η Απριλίου εκάστου έτους και τη συντήρηση αυτού καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από 1η Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της.
2. Από το πεδίο εφαρμογής της παρούσας εξαιρούνται οι διαμορφωμένοι, συντηρημένοι κήποι των ως άνω
χώρων.
Άρθρο 2
Διαδικασία καθαρισμού
1. Ο απαιτούμενος καθαρισμός περιλαμβάνει:
α. Υλοτομία και απομάκρυνση των ξερών και σπασμένων δέντρων και κλαδιών, καθώς και των κλαδιών που βρίσκονται σε άμεση επαφή με κτίσμα.
β. Απομάκρυνση της καύσιμης φυτικής ύλης που βρίσκεται στην επιφάνεια του εδάφους όπως ενδεικτικά το φυλλόστρωμα, τα ξερά χόρτα και τα κατακείμενα ξερά κλαδιά.
γ. Αποκλάδωση της βάσης της κόμης των δέντρων και αύξηση του ύψους έναρξής της από την επιφάνεια του εδάφους, ανάλογα με την ηλικία και το είδος του δέντρου. δ. Αραίωση της θαμνώδους βλάστησης ως προς την κάλυψη του εδάφους.
ε. Απομάκρυνση τυχόν άλλων εγκαταλελειμμένων καυστών, αναφλέξιμων, εκρήξιμων ή εύφλεκτων υλικών, αντικειμένων και απορριμμάτων.
2. Οι υπόχρεοι οφείλουν να μεριμνούν για την ασφαλή συλλογή και μεταφορά όλων των υπολειμμάτων καθαρισμού της παρ. 1. Απαγορεύεται η εγκατάλειψη, η απόρριψη ή η ανεξέλεγκτη διαχείρισή τους.
Άρθρο 3
Υποχρεώσεις - Μέριμνα Δήμων
1. Ο οικείος Δήμος προβαίνει στην ενημέρωση των υπόχρεων, για το περιεχόμενο της παρούσας και ειδικότερα της υποχρέωσης καθαρισμού μέχρι 31η Μαρτίου εκάστου έτους με κάθε πρόσφορο μέσο, όπως ενδεικτικά με ανάρτηση στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του οικείου Δήμου, αποστολή ενημερωτικού υλικού στην ταχυδρομική ή ηλεκτρονική διεύθυνση του υπόχρεου ή τυχόν αντικλήτού του, ενημερώσεις στα καταστήματα του Δήμου ή των Δημοτικών Διαμερισμάτων, σε τοπικούς φορείς και συλλόγους, σε συνεργασία με την οικεία Πυροσβεστική Υπηρεσία. Ειδικά κατά την πρώτη εφαρμογή της παρούσας, η ενημέρωση των υπόχρεων λαμβάνει χώρα έως την 28 Απριλίου.
2. Για την ανεύρεση των στοιχείων του υπόχρεου, ο οικείος Δήμος δύναται να ανατρέχει σε δεδομένα που τηρούνται στα αρχεία του, καθώς και στα δεδομένα του Εθνικού Κτηματολογίου.
3. Εφόσον ο οικείος Δήμος διαθέτει την απαραίτητη υποδομή, μπορεί να παρέχεται η δυνατότητα στους υπόχρεους να αιτηθούν (π.χ. με φυσική παρουσία, ταχυδρομικά, ηλεκτρονικά ή μέσω ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας που θα δημιουργηθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών μέσω gov.gr για το σύνολο των Δήμων), τη διενέργεια καθαρισμού με χρέωση της αντίστοιχης δαπάνης στο όνομά τους, από τις αρμόδιες υπηρεσίες του οικείου Δήμου ή από ιδιωτική εταιρία με την οποία ο οικείος Δήμος έχει συνάψει σχετική σύμβαση. Στις παραπάνω περιπτώσεις, μόνη η υποβολή της αίτησης δεν αναστέλλει τις προθεσμίες για την διενέργεια καθαρισμού και δεν απαλλάσσει τους υπόχρεους από την υποχρέωση καθαρισμού με ίδια μέσα. Η υποχρέωση εκπληρώνεται με την πραγματοποίηση του καθαρισμού και μόνον.
4. Ο οικείος Δήμος οφείλει να διενεργεί τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους (ύστερα από καταγγελία ή και αυτεπαγγέλτως) για διαπίστωση εκπλήρωσης ή μη των υποχρεώσεων των υπόχρεων του άρθρου 1, προσηκόντως και με τη δέουσα επιμέλεια, καθ’ όλη την διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου.
5. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων στην εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού και συντήρησης αυτού, ο οικείος Δήμος ακολουθεί τη διαδικασία, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 5 της παρούσας.
Άρθρο 4
Μέριμνα υπόχρεων
1. Οι ιδιοκτήτες, νομείς, επικαρπωτές, μισθωτές και υπομισθωτές των εκτάσεων του άρθρου 1 της παρούσας οφείλουν να εκπληρώνουν την υποχρέωση καθαρισμού, να συναινούν και να επιδεικνύουν ανοχή στους τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους, αυτοψίες και ενέργειες των αρμοδίων οργάνων του οικείου Δήμου και των αρμόδιων πυροσβεστικών υπαλλήλων για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς. Στο πλαίσιο αυτό, καλούνται μέχρι την 30η Απριλίου εκάστου έτους, να προβαίνουν σε καθαρισμό των χώρων που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής της παρούσας και να συντηρούν αυτόν, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μαΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους.
2. Οι υπόχρεοι, μετά την ολοκλήρωση του αρχικού καθαρισμού, καθώς και της συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, δύναται ενημερώνουν σχετικά τον οικείο Δήμο με κάθε πρόσφορο μέσο. Ενδεικτικό υπόδειγμα της ως άνω δήλωσης αποτυπώνεται στο Παράρτημα Α της παρούσας.
Άρθρο 5
Κυρώσεις - Αυτεπάγγελτος καθαρισμός
1. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων στην εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού και συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, επιβάλλεται ή καταλογίζεται αντίστοιχα εξ ολοκλήρου στον/στους υπόχρεους από τον οικείο Δήμο:
α. πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ,
β. δαπάνη του αυτεπάγγελτου καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών.
2. Εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από την επίδοση, θυροκόλληση ή κοινοποίηση της Πράξης Επιβολής Προστίμου, ο παραβάτης δύναται να υποβάλλει έγγραφη ένσταση στον οικείο Δήμο, παρελθούσης δε άπρακτης της ως άνω προθεσμίας και εφόσον η υποβαλλόμενη ένσταση δεν έχει γίνει αποδεκτή, το επιβληθέν πρόστιμο οριστικοποιείται. Στην περίπτωση συμμόρφωσης εντός της άνω προθεσμίας με την υποχρέωση καθαρισμού, ο οικείος Δήμος εκδίδει απόφαση μείωσης έως και 50% του προς επιβολή προστίμου. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου Δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις.
3. Μετά το πέρας της δεκαήμερης προθεσμίας ή εφόσον έχει υποβληθεί ένσταση η οποία δεν έχει γίνει αποδεκτή, ο οικείος Δήμος υποχρεούται εντός πέντε (5) ημερών σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς.
4. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος Δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρμόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση τυχόν συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς και βάσει αυτής, υποχρεούται σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων για την άρση του κινδύνου (Παράρτημα Γ’).
5. Σε περίπτωση μη ανεύρεσης των στοιχείων των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος άρθρου εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου και των προθεσμιών που αναφέρονται σε αυτήν.»

Σύμφωνα με την υποπερ. 26 περ. β’ παρ. Ι του άρθρου 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ν. 3463/2006, Α’ 114), ισχύουν τα εξής:
«26. Η μέριμνα για την εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών, από την 1η έως την 30ή Απριλίου εκάστου έτους, καθώς και της υποχρέωσης συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μaΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της, επί οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, επί εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας εκατό μέτρων (100 μ.), από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και επί εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα. Η ως άνω μέριμνα, περιλαμβάνει ιδίως την ενημέρωση των υπόχρεων από τον οικείο δήμο, έως την 31η Μαρτίου εκάστου έτους, με κάθε πρόσφορο μέσο για το περιεχόμενο της υποχρέωσης καθαρισμού, την εξέταση σχετικών καταγγελιών, την αυτεπάγγελτη αυτοψία και την επιβολή προστίμου κατά την παρούσα.

Ο οικείος δήμος, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, μεριμνά για τη διενέργεια αυτοψίας. Αν οι υπόχρεοι προς καθαρισμό δεν συμμορφωθούν, ο δήμος επιβάλλει πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ. Κατά του προστίμου ο ενδιαφερόμενος δύναται να υποβάλει ένσταση στον δήμο εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών. Εάν αυτή δεν γίνει αποδεκτή, εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερών ο δήμος προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα, βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους του πρώτου εδαφίου και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρμόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς, και βάσει αυτής, προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των ως άνω χώρων για την άρση του κινδύνου. Αν δεν βρεθούν τα στοιχεία των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων εδαφίων, εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου. Σε επείγουσες περιπτώσεις άμεσου και ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς, ο οποίος διαπιστώνεται με σχετικό έγγραφο της οικείας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση της διαδικασίας των προηγούμενων εδαφίων, ο επείγων αυτεπάγγελτος καθαρισμός για την άμεση άρση του κινδύνου. Σε κάθε περίπτωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού, καταλογίζεται εξ ολοκλήρου στους υπόχρεους, από τον οικείο δήμο, η δαπάνη καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Ειδικότερα θέματα σχετικά με τη διαδικασία εφαρμογής των ανωτέρω και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με πυροσβεστική διάταξη σύμφωνα με το άρθρο 167 του ν. 4662/2020 (Α’ 27). Με την παρούσα δεν θίγεται το από 13/22.4.1929 π.δ. (Α’ 153)