Η μεγαλύτερη γιορτή του αθλητισμού, το Αθλητικό Φεστιβάλ του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου, έριξε την αυλαία μιας ακόμη επιτυχημένης χρονιάς για τα δημοτικά αθλητικά προγράμματα, επιβεβαιώνοντας τον πρωταγωνιστικό ρόλο του δήμου σε πανελλαδικό επίπεδο στην ανάπτυξη του μαζικού αθλητισμού για όλες τις ηλικίες.
Για έξι ημέρες, από τις 2 έως τις 7 Ιουνίου, οι αθλητικές εγκαταστάσεις του Δήμου μας πλημμύρισαν από παιδικά χαμόγελα, ενθουσιασμό και ζωντάνια, φιλοξενώντας τις Τελετές Λήξης των Αθλητικών Ακαδημιών και το διήμερο Φεστιβάλ «Άθληση για Όλους», γιορτάζοντας την ολοκλήρωση μιας χρονιάς γεμάτης δημιουργία, προσπάθεια και πλούσιες αθλητικές εμπειρίες.
Εκατοντάδες παιδιά προσχολικής, παιδικής και εφηβικής ηλικίας παρουσίασαν τις δεξιότητες και την πρόοδό τους, αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα γονέων, δημοτών και επισήμων, σε μια πανηγυρική αθλητική διοργάνωση που ανέδειξε το υψηλό επίπεδο των αθλητικών προγραμμάτων και το σημαντικό έργο που επιτελεί η Αντιδημαρχία Αθλητισμού, η οποία συνεχίζει να επενδύει στον μαζικό αθλητισμό, προσφέροντας ίσες ευκαιρίες άθλησης για όλους τους δημότες.
«Ο Δήμος Κορδελιού – Ευόσμου είναι ο νεανικότερος δήμος της χώρας και αυτό από μόνο του αποτελεί για εμάς ευθύνη αλλά και δέσμευση. Επενδύουμε συστηματικά στον αθλητισμό, γιατί επενδύουμε στα παιδιά μας, στη νέα γενιά και στην ποιότητα ζωής όλων των δημοτών. Τα δημοτικά αθλητικά μας προγράμματα καλλιεργούν αξίες, όπως η συνεργασία, η πειθαρχία, ο σεβασμός και η ευγενής άμιλλα, δημιουργώντας ισχυρές βάσεις για ένα καλύτερο αύριο. Παράλληλα, ενισχύουμε και διευρύνουμε το αθλητικό αποτύπωμα του Δήμου, διατηρώντας επιτυχημένους θεσμούς και δημιουργώντας νέους. Ο 1ος Λαϊκός Αγώνας Δρόμου, το τουρνουά Beach Volley και μια σειρά αθλητικών δράσεων αποδεικνύουν έμπρακτα ότι ο Δήμος μας επενδύει στον μαζικό αθλητισμό και ανοίγει συνεχώς νέες ευκαιρίες συμμετοχής για μικρούς και μεγάλους» τόνισε στον χαιρετισμό του ο Δήμαρχος Κορδελιού – Ευόσμου, Λευτέρης Αλεξανδρίδης, συγχαίροντας τη Διεύθυνση Αθλητισμού, τους προπονητές, τους εργαζόμενους, τους εθελοντές, αλλά κυρίως τα παιδιά που με το χαμόγελο, την προσπάθεια και τον ενθουσιασμό τους μας γεμίζουν ελπίδα και αισιοδοξία.
«Στην Αντιδημαρχία Αθλητισμού εργαζόμαστε καθημερινά, με σχέδιο, συνέπεια και αγάπη για τον αθλητισμό, ώστε να προσφέρουμε σύγχρονα, ασφαλή και ποιοτικά προγράμματα για κάθε ηλικία. Η συνεχής αύξηση της συμμετοχής στα δημοτικά προγράμματα αποτελεί την καλύτερη απόδειξη ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο» επισήμανε από την πλευρά του ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού, Δημήτρης Σίτσας, τονίζοντας πως η ολοκλήρωση της φετινής χρονιάς αποτελεί ταυτόχρονα την αφετηρία για ακόμη περισσότερες δράσεις, νέες διοργανώσεις και ακόμη μεγαλύτερες ευκαιρίες άθλησης για όλους.
Οι εκδηλώσεις που σημάδεψαν το αθλητικό εξαήμερο
Αναδεικνύοντας το εύρος και την ποιότητα των δημοτικών αθλητικών προγραμμάτων που προσελκύουν το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή εκατοντάδων δημοτών, οι εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν είχαν ως εξής:
- Τρίτη 2 Ιουνίου: Η Ακαδημία Τένις άνοιξε την αυλαία των εκδηλώσεων στο Αθλητικό Πάρκο Ευόσμου, με τους μικρούς αθλητές να εντυπωσιάζουν με το ταλέντο και τις δεξιότητές τους.
- Τετάρτη 3 Ιουνίου: Οι Ακαδημίες Μπάσκετ και Βόλεϊ παρουσίασαν ένα ξεχωριστό αθλητικό πρόγραμμα στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο «Βούλα Πατουλίδου», αναδεικνύοντας την αξία της συνεργασίας, της ομαδικότητας και του ευ αγωνίζεσθαι.
- Σάββατο 6 Ιουνίου: Η Ακαδημία Ποδοσφαίρου γέμισε το Γήπεδο της 25ης Μαρτίου με ενέργεια, πάθος και αγωνιστικό πνεύμα, προσφέροντας μοναδικές στιγμές στους παρευρισκόμενους.
- 6 και 7 Ιουνίου: Το διήμερο Φεστιβάλ «Άθληση για Όλους» αποτέλεσε την κορύφωση του αθλητικού εξαημέρου στο Κλειστό Γυμναστήριο του 2ου Γυμνασίου και 2ου Λυκείου Ελευθερίου-Κορδελιού. Περισσότερα από 350 παιδιά παρουσίασαν συνολικά 24 εντυπωσιακά προγράμματα Ακροβατικής, Ρυθμικής και Ενόργανης Γυμναστικής, Tae Kwon Do, Μοντέρνου Χορού, Καλλισθενικής και Μουσικοκινητικής Γυμναστικής, καθώς και ειδικά προγράμματα για άτομα με αναπηρία, αποδεικνύοντας ότι ο αθλητισμός είναι δικαίωμα και χαρά για όλους.
Η Διεύθυνση Αθλητισμού μερίμνησε για την άρτια οργάνωση όλων των εκδηλώσεων, εξασφαλίζοντας επαγγελματική ηχητική κάλυψη, προσεγμένα σκηνικά και αναμνηστικά δώρα για όλους τους συμμετέχοντες, όπως μετάλλια, διπλώματα, κύπελλα, μπλουζάκια και καπέλα. Παράλληλα, ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην ασφάλεια των αθλητών και των θεατών, με τη συνεχή παρουσία των Εθελοντών Διασωστών της ΠΡΟΤΕΚΤΑ σε όλους τους αθλητικούς χώρους.
Η επιτυχία των εκδηλώσεων αποτελεί καρπό της άριστης συνεργασίας της Διεύθυνσης Αθλητισμού με τους προπονητές, τους εργαζόμενους του Δήμου, τους εθελοντές και, πάνω απ’ όλα, τους γονείς που εμπιστεύονται τα παιδιά τους στα δημοτικά αθλητικά προγράμματα.
Τις εκδηλώσεις τίμησαν μεταξύ άλλων με την παρουσία τους ο Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Γιουτίκας, ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Αθλητισμού, Χρήστος Μήττας, ο Περιφερειακός Σύμβουλος και Πρόεδρος του Αναπτυξιακού Οργανισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Θάνος Μπέγκας, καθώς και εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορέων και συλλόγων.













